11.25.2015

Inspirace z pískoviště.

I malé slečny a pánové potřebují svoji peněženku.
Řeknete si,  co je na té malé peněžence těžkého? 
Skoro nic, jen jsem nejdříve musela vystihnout optimální velikost -
- ani malá, ani velká.
A co když dítko nebude mít žádnou kapsu, kam s peněženkou? 
Přidala jsem tedy malé poutko, pak stačí karabinka a peněženka se dá připnout
 třeba ke kalhotám. Když pojede prcek  na výlet, může se kapsička
přidělat na stuhu, pověsit okolo krku a penízky bude mít stále po ruce.
Ještě jedna přihrádka na přední straně ....na cokoliv.


 
Potřebovala bych malou kapsičku, jen na pár drobných, když jdu s dětmi na písek.....
vyrukovala na mě jedna maminka. 
Vyměnila jsem dinosaury za Eifelovku, strašidla za kytičky, lebky za sovy a hit byl na světě. 
Šikovný malý dárek pro kamarádku nebo sobě pro radost.
Krásně praktická - na klíče, peníze, karty, píšťalku či nožík.












Oblečte se se do luxusu s dámskou mikinou  Klára.  Šila jsem  z příjemného materiálu -  z počesané bavlny, který je nesmírně měkký, příjemný...