1.04.2016

Můj boj se slonem.





Nový střih  + "stará" látka Lillestoff  =  bodýčko pro chlapečka.





Stejný střih na teplákovce. A tyhle kapsy - jojo, ty šiju moc ráda. Šijou se hezky, vypadaj hezky.

A pořád jsem toho šití neměla dost. Šmiknu ještě do silnější, krásně teplé látky. Jen se mě zdála na chlapečka tmavá. Šup, přidám třeba žlutou :). Mám ji už jen kousek, ale to dá. Jenže pak přišel nápad se slonem. A slon se rozhodl, že mě potrápí. Vystřiženo, nažehleno na výztuze, jenže je velkej a divnej :(. 
Druhej slon už byl sympaťák, ovšem jen do té doby, než jsem ho nažehlila. Koukám, se snad pod tou žehličkou otočil či co. Tak už mám slony dva: divnýho a druhého zrcadlově nažehleného.
Další kolo, na poslední žlutou pokládám slona, pečlivě kontroluji a drtím ho rozpálenou žehličkou ... to má za to!!



Teď už slon seká dobrotu a poslouchá svého nového páníčka :).





Oblečte se se do luxusu s dámskou mikinou  Klára.  Šila jsem  z příjemného materiálu -  z počesané bavlny, který je nesmírně měkký, příjemný...