4.05.2016

Vždy je něco poprvé.

Když jsem začala prodávat  španělskou značku SMASH!, říkala jsem si, by bylo prima, uspořádat  módní přehlídku. Šaty na ramínku jsou fajn, ale na "živo", to je jiné kafe. No a nápad byl na světě!
Jenže kde sehnat modelky? Kde přehlídku uspořádat? Fotograf, hudba, modelky musí perfektně nalíčena načesané...hm, tak to je nesmysl :( . Takovou akci nejsem schopna dát dohromady. Probrala jsem to se synem a dcerou. Moje dospělé děti  mají skvělé přátelé, kamarády a kamarádky, kteří do toho šli s námi - díky moc!!

Podzim 2012
Přiznávám, že ten večer, kdy mělo vše propuknout, ve mě byla malá dušička. Přijde vůbec někdo? Povede se nám to? Jak zvládnou holky role manekýnek? Nebude pršet (přehlídka probíhala v zahradní restauraci)? Co když to bude trapas? Nikdo z nás neměl žádné zkušenosti.

Nastala hodina Há. Přicházeli další a další hosté. Mohlo se začít. Z holek se během minuty staly profesionální modelky ( za to vás kočky stále obdivuji , s jakou elegancí zvládáte role modelek). Všechno šlo jak po másle. Sešla se skvělá parta, úžasní diváci a já jen valila oči, jak všechno perfektně klapalo.




Je důležité si něco nejen vysnít, ale také se pustit do realizace. A z počátečního "nesmyslu" se může stát pěkná tradice. Zákaznice se už teď sami dožadují dalších módních akcí. Díky za to, milé příznivkyně módy. A my velice rádi 2x do roka přání plníme. Ještě jednou všem velký DÍK!
Podzim 2015

Jaro 2015
Podzim 2014
Jaro 2014

Podzim 2013










Oblečte se se do luxusu s dámskou mikinou  Klára.  Šila jsem  z příjemného materiálu -  z počesané bavlny, který je nesmírně měkký, příjemný...