5.13.2016

"Já ty vaše sukně prostě žeru"...silná slova, která potešila :).

Zjistila jsem, že některé ženy si neumějí představit život bez sukně. A já zas bez šití. Tak jsme se krásně našly. Já šiju sukně a dámy jim vdechnou život. Nosí je po ulici, vlní boky, muži se za nimi otáčejí a z ženy je v sukni DÁMA.
Sukýnková nadšenkyně - zákaznice, co "žere" sukně ode mne, už jich má doma slušnou sbírku a určitě potěšila nejedno mužské oko.



Midi sukně není ani mini ani maxi. Je to ta prostřední.
Šiju ze 100% bavlny. Jedná se designové látky od předních světových návrhářů. Jemná, kvalitní bavlna s podpisem návrháře, názvem kolekce a barevnicí. Líbí se mě tyhle okraje látky a už jich mám plnou krabici....jenže co s nimi budu dělat???

Tak jsem tentokrát nechala okraje na sukních, ať se zákaznice také pokochají, kdože právě tu jejich nádhernou látku na sukni navrhl. A až půjdou třeba na rande, malinko vykasají sukýnku
a můžou se pochlubit podpisem slavného návrháře. 
Podle barevnice si samy doladí barevné doplňky přesně podle vlastního vkusu.



 Nastříháno, sešito a jde se žehlit, ať máte sukni krásně nadýchanou.
Děkuji všem, co "žerou" moje sukně :) a ještě raději je nosí, díky!


Oblečte se se do luxusu s dámskou mikinou  Klára.  Šila jsem  z příjemného materiálu -  z počesané bavlny, který je nesmírně měkký, příjemný...