10.03.2016

Moje zákaznice jsou náročné a já za to děkuji.


Protože náročné zákaznice vám nedovolí usnout na vavřínech a dokážou vás postrčit zas o trochu dál. Přijde poptávka na něco....třeba na kabelku z luxusní, přenádherně potištěné koženky. Ještě jsem nikdy neměla tento materiál v ruce a kdoví jak se z něho bude šít. Ale ten vzor......ach. A zákaznice si ho přeje. Ok, slibuju, objednávám a pouštím se do neznámého.
Ušila jsem dvě kombinace. Tmavě modrá a druhá taška je laděná do hněda.
Ke kabelce patří i peněženka, to je jasný :).
Někdy se musí na kabelky použít i síla. Třeba, když potřebuji přidělat nýty, nezbývá, než do toho pořádně bouchnout. Kladivo vypadá ošuntěle, vyvdala jsem ho a prý toho už pamatuje hodně.
Možná si teď říkáte, proč tu kabelku tak muchlám, proč je z ní ta koule? Taška se šije na ruby a následně protáčí kapsou ven. Vlastně se celá zmačká a snažím se ji prosoukat otvorem cca 20-30cm velkým. Vždy se mi tento úkon zdá, jako maření práce, mám pocit, že tu kabelku zničím.

Vše dopadlo dobře a jsem sama zvědavá, jakou kombinaci zákaznice zvolí.




Oblečte se se do luxusu s dámskou mikinou  Klára.  Šila jsem  z příjemného materiálu -  z počesané bavlny, který je nesmírně měkký, příjemný...