11.14.2016

Znáte to taky...ten pocit z dobře vykonané práce?

A je úplně jedno do čeho se pustíte, ale musí to člověk dělat rád a musí ho to bavit. Já jsem došívala pro chlapečka zimní výbavu, však už bylo na čase. Když jsem šila pro svoje děti, nebyly tyhle úžasné materiály, zajímavé potisky a overlock byl sen, rovnající se letu na měsíc.
 Teplé turkáče a k tomu barevná trika.

 Mikin není nikdy dost a tahle tygrovaná měla úspěch. Tepláky i mikči jsou z látek, které mají z ruby příjemný, hřejivý chloupek.


A jedny žluté manžestráky. Zdály se mně slabé, tak jsem přidala podšívku. Záševky na kolenou dělají  pěkný efekt a zadní kapsička povýšila kalhoty na "chlapské" :).

Zásoba pyžamek a ještě jsem našila čepice, šálu, nákrčník.....ale to už chlapeček testuje :).



Oblečte se se do luxusu s dámskou mikinou  Klára.  Šila jsem  z příjemného materiálu -  z počesané bavlny, který je nesmírně měkký, příjemný...