1.22.2017

Konec ztracených klíčů.

Taky pořád hledáte klíče? Pološílená strachy přehrabuju kabelku, šátrám a nenacházím. Vysypu obsah a samozřejmě, že jsou na dně. S touhle klíčenkou mám ale po starostech. Fakt! V batohu, tašce nebo kabelce klíče už vždycky nahmátnu na poprvé :). 
 Další výhoda, vejde se do kapsy. Přiděláte ke klíčům, dovnitř ještě můžete strčit nějakou kačku a hurá na sjezdovku, na běžky nebo na pivko. Praktické i na nákupní tahák. Manžel má radost, už  totiž nezapomínám, co jsem to vlastně chtěla koupit.
Našila jsem kapsičky ve tvaru pyramidy a srdíčka, když se blíží ten Valentýn.
A pozor, tyhle klíčenky milují i školáci. Mám připravené látky s dětskými motivy, brzo bude speciální baby kolekce.   
Ještě jedna dobrá zpráva. Pokud potřebujete pro někoho maličkost za "pár korun", tohle je to super řešení.  Originálním, ručně šitým dárečkem jistě potěšíte a v očích obdarovaného stoupne vaše prestiž, jak dobře umíte vybrat.

Oblečte se se do luxusu s dámskou mikinou  Klára.  Šila jsem  z příjemného materiálu -  z počesané bavlny, který je nesmírně měkký, příjemný...