2.02.2017

Taškobatoh


 Potřebujete kabelku?
A nebo by se spíš hodil batoh?
Já vám nabízím taškobatoh.
 Ušila jsem ho z pánské tmavě hnědé "oblekovky". Na spodní, nejvíce namáhanou část, jsem použila koženku. Kabelu můžete nosit  přes rameno nebo křížem.
A teď nastává ten zázrak: lehce přeháknete karabiny s popruhem  na verzi batoh a máme tu další level, který povýší kabelu na úžasně praktickou věc. 

O výhodách batohu nemusím psát, už jen to, že máte volné obě ruce je fajn. Pokaždé netaháme mega nákupy dohromady s noťasem a tak vršek prostě srolujete a je to (přeci nebudete na bedrech nosit vzduch).



Na zadním díle jsem ušila prostornou zipovou kapsu.
Celý batoh uzavřete na zip a ještě pojistíte karabinou,která je nastavitelná. Taškobatoh jsem vyztužila, aby pěkně držel tvar. 
. Co na něj říkáte?



Oblečte se se do luxusu s dámskou mikinou  Klára.  Šila jsem  z příjemného materiálu -  z počesané bavlny, který je nesmírně měkký, příjemný...