3.15.2017

Absolutně nepodjatá recenze taškobatohu

V pátek večer jsem zjistila, že na chystaný výlet za synem do Drážďan nemám žádnou šikovnou kabelku. Nojono, jsem holt kovářova kobyla :).
Copak nápad, ten už mám dlouho, jen nebyla motivace a čas.
Čas nemám pořád, ale motivace momentálně dostoupila vrcholu. Pouštím do večerní rychloakce...šití taškobatohu. Snad to stihnu, vyjíždím zítra  v  ranních hodinách. Nastříháno a můžu se pustit do šití.
 Ještě ráno jsem dělala menší úpravu, ale v 6.15 usazena ve vlaku , se dívám spokojeně na moje dílo.
Velikost vyhovovala, vešlo se vše, co jsem na jednodenní výlet potřebovala. Koženka zabrání ušpinění, takže jsem batoh klidně položila na zem, což u kabelky nerada dělám. V zadní zipové kapse jsem měla peněženku. Byla je po ruce, nemusela jsem složitě  hledat v batohu.
Možná, že by stačila tahle kapsa i menší.
 Popruh jde přepnout a batoh nosit, jako tašku přes rameno. K tomu jsem ale se nedostala, nošení na zádech bylo fajn. Váha se rozloží na obě ramena a měla jsem obě ruce volné.

Toto byl první "prototyp", který syn dál testoval. 
Po několika připomínkách jsem batoh vylepšila a jak se dá nosit, 
můžete mrknout zde.
A protože jsem Vám, milé zákaznice, batoh záviděla, tak jsem si taky jeden spíchla, koukněte tady.

Oblečte se se do luxusu s dámskou mikinou  Klára.  Šila jsem  z příjemného materiálu -  z počesané bavlny, který je nesmírně měkký, příjemný...