3.19.2017

Šijeme "AMERIKU"

Je ohromná. Kabelka Annette i radost.
 Kde jsem to včera byla?  
Na šicím srazu. Sešlo se nás pár nadšenkyň Swoon kabelek a daly jsme se do šití. 
Co znamená Swoon?
Američanka Alicia Milller tvoří úžasné střihy kabelek a prodává je na svých stránkách pod obchodní značkou SWOON. Setkání stejně naladěných švadlen bývá inspirativní a společné šití...to je panečku věc. Stroje nažhaveny, my také, s chutí do díla.
Hotový střih není vždy výhoda, jak by se mohlo zdát. Já se v těch cizích názvech ztrácím, naštěstí víc hlav, víc ví. Probíráme se anglickými jmény výztuh, podšívek, kapes a dalších dílů. Pak zbývá ještě ty zatracený  puzzle pěkně poskládat. 
Všechny jsme se shodly, že nejvíce času zabere stříhání a zažehlování. 
Šití už bývá odměnou, tou třešinkou na dortu. 
Já vím, je to nuda, ale ještě stále měříme, stříháme, žehlíme.
Po rychlém obědě začal koncert šicích strojů. S radostí musím konstatovat, že moje důchodová Veritaska stále stačila nasazenému tempu. Každá máme nějaké fígle, něco děláme tak a ta druhá onak. Koukáme si pod ruce, ptáme se, sdělujeme si zkušenosti. Pecka!
Ještě musím prozradit, že tu byl s námi taky jeden rozkošný chlap. Že vám to nejde dohromady - chlap a rozkošnej? Tenhle byl úplně maličký a neuvěřitelně hodný. Vrčení mašin  mu svědčilo. 
Kafe jsme stíhaly za pochodu a došlo i na násilí. 
"Když to nejde silou, dej do toho ještě větší sílu", pravila a práskla do toho kladivem.
Byla to fuška. Začaly jsem ráno v 9 hodin a okolo šesté večer nám začaly "lézt" z pod šicích strojů první kabelky. Velký díky dámy za příjemně strávený den, bylo to super! 
(A to se mně skoro nechtělo jet)

Oblečte se se do luxusu s dámskou mikinou  Klára.  Šila jsem  z příjemného materiálu -  z počesané bavlny, který je nesmírně měkký, příjemný...