4.23.2017

Taškobatoh z batohoviny.

Vyzkoušela jsem nový materiál - batohovinu. Podle výrobce má zátěr, díky kterému nepropouští vodu. Jedná se o  pevnou látku vhodnou na batohy, ochranné obaly, tašky, k potažení sedáků zahradního nábytku, pelíšky pro domácí mazlíčky atd. Jen se dá sehnat pouze jednobarevná :(.
Vybrala jsem khaki barvu se hnědou koženkou. 
Byla jsem zvědavá, jak se bude tenhle materiál chovat pod "patkou".
No, překvapivě to šlo dobře a ani jsem nepárala. Jen to ruční přišívání...uf.
Popruh jsem podšila a nechala ho dostatečně dlouhý, aby se dala taška nosit přes
 rameno a nebo křížem přes hrudník.
 A nebo si z tašky uděláte  batoh na záda.
 Velikost změníte buď přehnutím (zatočením) vrchního dílu.
 Jedna zipová kapsa na zadním díle.
 Uvnitř batohu jsou čtyři kapsy volně přístupné.
 A může se vyrazit na výlet :).




Oblečte se se do luxusu s dámskou mikinou  Klára.  Šila jsem  z příjemného materiálu -  z počesané bavlny, který je nesmírně měkký, příjemný...