6.15.2017

Aby se z koníčka nestal MUS.

MUS – pocházející z němčiny, nespisovné označení pro povinnost.

Já vím, očekáváte našité kabelky, jste natěšené na taškobatohy, ptáte se po nových peněženkách, sháníte sukýnky....a ona si šije taštičky. 
Jenže...hobby se nesmí stát povinností a proto i já potřebuji někdy zvolnit. 
Koníček by se mohl lehce přehoupnout v  nepříjemnou povinnost.
Tak jsem večer šila taštičky. Malé, třeba na šminky, doklady nebo poklady :). 
Jen tak. 
Pro nikoho. 
Vlastně pro radost sobě. 
A teď v obchodě, koukám, že i pro radost jiným. Paní nadšeně prohlíží se slovy
"Víte, jsem v Jičíně na výletě a potřebuji dárek pro dceru, vnučku, snachu, kamarádku, 
tak je podělím všechny".  Zdravím do Třeboně a děkuji :).
          Zas se můžu s novou chutí a elánem pustit do výroby, třeba tolik žádaných TAŠKOBATOHŮ.

Oblečte se se do luxusu s dámskou mikinou  Klára.  Šila jsem  z příjemného materiálu -  z počesané bavlny, který je nesmírně měkký, příjemný...