10.08.2017

Jojo...tak to je ona.

V létě jsme měli velkou rodinnou slávu a já potřebovala bílou kabelku na pár drobností, které my, dámy musíme mít prostě po ruce. Tak jsem si ji ušila. Zákaznice, které ji pak u mě zahlédly, se divily, proč prý TU kabelku nemám v nabídce?! 
Že by se jim tahle malá "frajerka" také šikla. 
A že ji NUTNĚ! potřebují (znáte také ten pocit?). 
Že je dokonale jednoduchá. 
Že se bude hodit do divadla i k zimnímu kabátu.
Pro sebe šiju většinou na poslední chvíli a pak objevuji nedostatky. Ale pro Vás už jsou "vymazlené". Pěkně vyztužené, uvnitř kapsička na zip a délku si upravíte lehce sami, stačí udělat uzlík třeba o pár centimetrů výš. Barvy jsou krásné...hlavně ta oranžáda, zelená a klasika modrá, červená, černá a hnědá. 
 A tohle je ta moje - asi s deseti chybami :).

A jaké další kabelky šiju....podívejte se sem.

Oblečte se se do luxusu s dámskou mikinou  Klára.  Šila jsem  z příjemného materiálu -  z počesané bavlny, který je nesmírně měkký, příjemný...