1.24.2018

A co z toho?


Když jsem viděla tuto látku, bylo rozhodnuto.  
A kombinovat s hnědou koženkou, která má hrubší texturou. Mimochodem, moje oblíbená. 
Jenže dodavatel ukončil výrobu, tak nevím nevím, kde budu podobnou hledat :(.
A co z toho?  Jasně, taškobatoh.
Se slzou v oku jsem ten poslední kousek použila. No, myslím, že se bágl povedl.
Verze úplně největší, kdy do batohu nacpete i mikinu.
Až vyndáte mikču, zbodnete všechny svačiny, tak z batohu XXL uděláte lehce takové Mko. 
 A pokud vás už neba tahat ho na zádech
- čárymáryfuk -
a pokračujete vesele dál s kabelou :).
V batohu jsou volně přístupné přihrádky na mobil, klíče....to znáte :).
Jo a jedna  zipová kapsa je na zadním díle. 
A ještě jsem ušila tento:
 a tento:
a tenhle
A které jsou skladem? Tak to zjistíte zde, nebo pište, volejte ... bude mi ctí :).

Oblečte se se do luxusu s dámskou mikinou  Klára.  Šila jsem  z příjemného materiálu -  z počesané bavlny, který je nesmírně měkký, příjemný...