2.21.2018

Došívaná.

Když si zákaznice koupí kabelku a přeje si i peněženku. 
A když mám látku ještě skladem, tak velice ráda vyjdu vstříc a peněženku došiju, to je jasné! 
Jako třeba ke zlatému batůžku. Parádní sada, co říkáte :).
 A pak tu máme další krásnou látku. I tady si zákaznice přála komplet sadu.  
A když už jsem stříhala na peněženky, rovnou jsem šmikla i tyto kolečka a spíchla 
jednu menší peněženku, volně na prodej.
Neumím šít jednu nebo jen dvě věci, vždy si střihnu třeba rovnou pět kousků a pak se divím, jak dlouho do noci pracuju. Ale puntíky hotové uf.
 Toto je ten pátý kousek - šedé domečky. Opět úžasná látka a vnitřek jsem udělala
kontrastní...ať žijou červené hvězdičky.
A jak se taková peněženka šije?
Tak to se dozvíte tady.
A kde se dá ručně šitá peněženka koupit?
Právě zde.

Oblečte se se do luxusu s dámskou mikinou  Klára.  Šila jsem  z příjemného materiálu -  z počesané bavlny, který je nesmírně měkký, příjemný...