4.27.2018

Noční šití = výlety.

Jak souvisí výlety s šitím v noci? 
Je to zapeklitá věc. Vidina prodlouženého víkendu a možnost někam odcestovat. Ten pocit sednout třeba do vlaku a ujíždět vstříc dobrodružství a poznávat nepoznané. Začíná se mně to víc a víc líbit.
Jenže zároveň potřebuji stále doplňovat - šít výrobky do svého krámku. Svoji milé zákaznice šidit nemůžu. A protože v obchodě zároveň i sama prodávám, času na šití už moc zbývá. Já tedy šiju i jindy po večerech, ale s blížící se cestou, práci prodlužuju do pozdějších hodin nebo brzských?
A tak mám každý výlet"vykoupen" šitím po nocích :). Co na to sousedi? Zřejmě usínají se špunty v uších. I když na můj přímý dotaz, jak moc v noci drnčím, odpovídají že nic neslyší. Ufuf.
Sledování televize mě přestalo bavit už dávno, tak si vlastně vůbec neumím představit, co bych po večerech dělala. Hlavně chci ale napsat, že jsem ušila tyto čtyři nové peněženky :). 
K dostání budou v krámku od středy 2.5. nebo zde.  
A užijte si ten krásný jarní čas podle svého. 

Oblečte se se do luxusu s dámskou mikinou  Klára.  Šila jsem  z příjemného materiálu -  z počesané bavlny, který je nesmírně měkký, příjemný...